don't copy

Wednesday, December 22, 2010

Sakeeeeeeeeeeeeeeetttttt !

Oh yeah , hati aku disakiti lagi ! Kenapa kau amat kejam hah! Err. penad la asyek disakitkan hati jehh . Bangang ! Guys ? Tahu kenapa ? Papa neyy buat aku sakett hati ari neyy . Errhh ! Sedehh gilaa babi kod ! Xpela , lupakan jela , kita cite pasal nak hang out nak ? Hihi , sabtu neyy ! Nak pergi mana ? Korang pergi mana ? Zaty pergi KLCC kodd . Hihi . Saja jalan-jalan , nak beli baju and seluar . Hoho . Shopping ! Orang shopping nak beli baju sekolah nie dia beli baju jalan pulak ! Haha . Lantak lah . Kesah ?? Err . Bosan la hari neyy . Tak tahu nak wtpe dohh . Rindu akak Tyny ! Mana akak pergi ? Tak online pongg . Malam online tau ? Adik tunggu . Hm , pagi tadi pakai la perfume ONE DROP ikod mak aku , then bila jumpa kawan mak aku jee , semua tak tahan nak dekat dengan aku sebab wangi sangat ! Hihi . Mesti la kena wangi kan , kan , kan ? haha . K arr .